vineri, aprilie 15, 2011

EU si TU ... IN TACERE



    TU nu stii ca stiu cat te doare,



    TU nu spui ca-ti plange sufletul,



    TU minti pentru ca minte restul,



    TU visezi pentru ca visul e teroare...



    TU nu simti ce simt si EU,



    TU ranesti vorbele mele,



    TU ma-nalti si ma cobori,



    TU nu stii cine sunt EU...



    TU ma iubesti necontenit,



    EU spun ca nu e mult,



    TU te crezi introvertit,



    EU doar ascult...



    TU minti ca adesea zbori,



    EU spun ca esti cu capul in nori,



    TU vii si pleci grabit,



    EU n-am timp de iubit...



    TU te joci cu cei din jurul tau,



    EU spun ca nu faci bine,



    TU esti natarau,



    EU nu ma joc cu tine...



    TU tipi si ma iriti,



    EU zbier si te lovesc cu ultima putere,



    TU te scufunzi in trairi fierbinti,



    EU te opresc ... IN TACERE.

    Niciun comentariu: